blä för att vara sjuk

Idag var jag tvungen att stanna hemma från jobbet. När jag var upp i natt så var jag sjukt yr och mådde illa. Tänkte inte så mycket mer på det utan hoppades att jag skulle sova bort det. Men nej när klockan ringde och jag gick upp var det fortfarande lika illa. Försökte få i mig lite fil men blev inte bättre, så det fick bli en sjukdag.
Jag får se hur jag känner mig om några timmar, om det funkar att jobba imorgon.

Konstigt att man kan bli dålig sådär över en natt, för jag kände ingenting igår. Sen är det ju så att jag måste vara 100 % om jag ska orka jobba eftersom jag har det jobb jag har. Det funkar inte att komma dit lite halvdann och tro att man ska klara dagen, inte om man har en cykelrunda.

Jag har en massage inbokad ikväll men den får jag flytta fram. För idag blir det vila, vila och åter vila.


Kommentarer
Postat av: katja

Äru gravid ?????? :)))))))

2011-04-28 @ 16:37:33
Postat av: Andrea

usch nej det hoppas jag inte!

2011-04-28 @ 18:02:43
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0