Crosstraining

God kväll allihopa!
Nu har jag precis fått i mig lite krubb efter kvällens träningspass. Testade Friskis Crosstraining på 90 minuter idag. Det var ett bra upplägg med lagom långa löpsträckor mellan styrkedelarna. Och sen är det alltid härligt att avsluta med spurter så man får pressa kroppen lite extra. efter det var det lite nedjoggning innan stretch i stadsparken och sen joggade vi hemåt. Jag ska försöka gå på detta varje måndag, det är tanken i alla fall.
Fyra av fem möjliga ger jag det här passet. Mycket bra.


En svettig Andrea efter ett härligt träningspass. Lite extra stretch är aldrig fel ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

så där fräsch skulle jag me vilja se ut efter 90 min!

2011-04-08 @ 05:25:24
URL: http://lovelylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0