Dille på keso

För ett tag sen skrev jag om Arlas kesomellanmål här på bloggen och undrade om någon av er hade testat dem. Nu har jag smakat båda två och dom får väl godkänt.  Enkelt att ta med när man glömt förbereda något annat mellanmål och bra innehåll som håller blodsockernivån stabil. Jag tycker faktiskt att det är svårt att få tag i ett sjyst mellanmål med hyfsat med protein i , men det här mellanmålet ligger bra till på den punkten. Så nu har jag iaf två bra mellanmålsalternativ att ta i farten.

Annars är det ju hur lätt som helst att göra en egen variant av detta mellanmål. Köp hem  keso och toppa med valrfia frukter eller bär och lite nötter eller frön.


Helgens kombo. Keso, rivet äpple och kanel. Mumma!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Det där ska jag testa! Jag prövade keso för första gången för ett par veckor sen, dock bara dom smaksatta då jag inte vågat mig på den naturella än haha. Jag är helt såld på feta och olivsmaken..mums!

2011-04-19 @ 19:51:44
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jaha hoppas du gillar naturell också då men det kanske är klokt att börja med en smaksatt =) Den har jag inte provat men detlåter ju mumsigt!

2011-04-20 @ 06:09:17
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0