=(

Fan, blir inget jobb imorgon heller. Yrseln känner jag fortfarande av ibland men illamåendet är borta. Jag hatar verkligen att vara hemma från jobbet, får riktigt ångest över det. Men jag vet att jag bara skulle bli sämre av att gå dit imorgon. Jag får lyssna på vad min kloka mamma sa till mig igår:

-Det är en sak att sitta hemma och en annan att vara ute och springa 120 springportar.

Det ligger någonting i det hon säger, så jag blir hemma imorgon. Ibland behöver man någon annans kloka ord för att inse det bästa.
Så det blir ännu en dag/kväll i soffläge och hoppas på att den här eländiga yrseln försvinner för jag vill ut i det fina och soliga vädret. Inte sitta här inne och mögla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0