Extra glad

Träningen
Idag blev jag extra glad när jag såg att Linda skulle gå på mitt pass. Hon är en av anledningarna till att jag är ledare idag tror jag. Hon är en sjukt inspirerande och duktig ledare. Full av energi med mycket driv i, precis vad jag gillar. Dessutom hade jag förmånen och få ha henne som coach när jag själv blev ledare. Hon ska ha bebis i september så dessvärre kommer hon inte kunna leda sina pass på ett bra tag vilket är mycket tråkigt.
Men tänk vad en liten människa kan göra en glad. Hon gav massor med positiv respons på mitt pass och erbjöd sig även att hjälpa till med passuppbyggnad av höstterminens pass om jag ville det. Det känns inte som man tackar nej till ett sånt erbjudande!

Maten
Ja nu har jag ätit. Ungsgratinerad kassler med rött ris, stekta champinjoner och sallad. Jag köpte rött ris för någon helg sedan för att jag aldrig testat det. Det var gott! lite Nötig smak och lite tuggmotstånd men det gillar jag =) Och dessutom är det bättre än vanligt vitt ris eftersom det röda riset är opolerat, vilket betyder att den näringsrika hinna som omsluter riset finns kvar. Och det gör att magen behöver längre tid på sig att bearbeta det och vi håller oss mätta längre.



Dagens middag.


Dagens matintag i sin helhet ser ut så här:

Frukost:
Fil, müsli, linfröknäcke med ost och gurka
Mellanmål: Kesella med bär och mandlar
Lunch: Bacon och omelette,en morot, 4 vindruvor
Mellanmål: En liten sked jordnötssmör (osötat, ekologiskt)
Middag: Ungsgratinerad kassler med ananas, rött ris, champinjoner och sallad


Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är så härligt med instruktörer som inspirerar en och får en att träna mer och hårdare, älskar sånt! =)

2011-04-26 @ 20:38:11
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0