Fullt upp

Idag har det varit full rulle sen jag klev upp ur sängen kl 05.30. Jobbet flöt på som vanligt, sen var det handling. Sen vidare hem. Gick hem till Bellas mamma för att kika på några tavlor hon gjort och fundera över vilken vi vill köpa. Alla var jättefina så skulle kunna köpa alla men får se vilken vi tar.
Sen var det dags för middag, skickade in en av sambons fina fiskar som han fångat i ugnen. Till det kokade jag bulgur, gröna ärtor och hert cuverts, sen en kall sås på kesella, majo, dijonspenap och dill till det.
Det kittlade skönt i kistan det!

Efter det var det dags att ta tag i lite förberedelser inför imorgon då jag har bjudit över svärmor och hennes karl på middag. Jag ville kunna förbereda så mycket som möjligt då jag inte har så mycket tid imorgon. Men nu tror jag att jag ligger bra till faktiskt. Hoppas de gillar maten bara =)

Sen var det även dags att skicka in önskemål om tider att leda pass på i höst. Jag hoppas jag får en tid måndag-torsdag någon gång mellan 17-19. Troligtvis precis som alla andra ledare också vill ha så vi får väl se vad jag får för tid.

Annars har jag vilodag idag, och det blir väl det imorgon med eftersom vi får middagsgäster. Men sen hoppas jag på att jag kommer träna en del under påsken. Så är tanken iaf.


Dagen middag. Regnbåge


Kommentarer
Postat av: jocke

Men älskling..inte hade jag väll fångat fisken g ugnen?? Det var ju i Rejmyre :-)

2011-04-21 @ 03:54:49
Postat av: Andrea

haha oj gick lite snabbt där =)

2011-04-21 @ 05:58:39
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0