Härliga Lördag




Japp nu har precis frukosten intagits och det blev en mumsig frukost med mormors tekakor med massa gott pålägg, fil med mysli och sen kokt ägg. Älskar frukost, det är verkligen mitt absoluta favoritmål på dagen. Och speciellt på helgen då jag gärna dukar upp lite extra och sitter länge och njuter av allt mumsigt. Så nu är jag mer än laddad att ta mig an den här dagen som förvisso är relativt oplanerad, vilket är skönt.

 Jag ska ge mig ut efter lite fröer som jag hade tänkt sätta ner i jord och förhoppningsvis så ska det växa så jag sen kan plantera ut det och ha i krukor på balkongen. Så det är det och sen är vi bortbjudna på kalas hos Jockes bror som fyller 30 år idag, Grattis Tobbe!
Jag hoppas även att jag kommer ut på en promenad senare också, är ju så grymt fint väder ute så det gäller att passa på.

Hoppas ni alla får en bra lördag!




Kommentarer
Postat av: Katja

Jättemysig blogg gumman :) Här får man inspiration att baka nyttigt bröd, det gillar jag.



Blir spännande att följa din blogg. Kramis

2011-04-09 @ 21:31:02
Postat av: Andrea

Tack =) va bra, ska försöka fylla den med många goda recept på allt möjligt. Kom gärna med tips om det är något speciellt du vill att jag ska skriva om. Kram

2011-04-09 @ 22:00:00
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0