Jag och mina ägg

Mellisdags och vad passar då bättre än kokta ägg, två stycken fick det bli. Kaviar är något jag aldrig skulle stoppa i min mun så till mina ägg så kör jag och har alltid kört med smör till. Hur gott som helst! så för er som inte provat det än så är det skandal =) SÅ gott!





Annars känner jag mig fortfarande snurrig, men pigg i övrigt. Jag har varit ute idag i alla fall och kom precis hem från storhandling. När det gäller träningen kommer jag nog avvakta någon dag till och se om jag kan köra något pass i slutet på veckan eller om jag helt enkelt ligger lågt med träningen och ser hur det funkar att jobba först.

Hoppas ni alla får en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0