Landat i Östhammar

Nu har jag rört mig mot kusten. Åkte hem till mor och far idag och ska vara här hela påsken. Just nu har jag också min underbara mormor på besök. Om några timmar blir det påskmat, för min del bestående av massa ägghalvor med räkor, lax, potatis och lite annat smått och gott. Mamma har fyllt upp påskäggen här hemma med massa choklad, så får se upp så jag inte går loss på dom för mycket!

Tur att jag har påskutmaningen nu känner jag. Då får jag i alla fall komma utoch röra mig emellanåt. Det fantastiska vädret gör det till ren njutning. Så efter påskmaten drar jag och mamma ut på en riktig långpromenad är tanken. Så tror jag fixar mina 12000 steg för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0