Middag & Bio

Ikväll blir det restaurangbesök och bio. Hur många lingon finns det i världen? tror jag det blir.Någon som sett den? Många säger att den är bra iaf så vi får hoppas på det.
Innan bion så blir det asiatisk mat på Ming palace här i Eskilstuna. Det kommer bli smaskens. Har inte hunnit äta något mellanmål så det kurrar i min mage, tur att det blir mat inom en timme!
Annars har dagen gått undan i en väldig fart, tycker inte jag har hunnit med mycket alls.
Har gjort några loppisfynd och planterat lite kryddväxter som jag köpte idag. Slänger upp några bilder på det senare. Just det, köpt utemöbler har vi gjort också, riktigt nöjd!

Dags att kila,Hoppas ni får en trevlig lördagkväll.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fin så! Hoppas ni får en super kväll. kram

2011-04-16 @ 19:08:53
Postat av: Andrea

Tack vännen =) Ja vi är redan hemma =P men det var trevligt. Hoppas du har det grymt i gbg. Kramar

2011-04-16 @ 22:53:12
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0