Sitter och laddar!

Japp om en timme drar jag ner till Friskis och river av mitt medelpass. Hoppas det kommer många motionärer idag, det gör att jag blir lite extra motiverad när jag ställer mig i mitten. Känner mig lite stum i benen efter gårdagens löparpass men det ska nog inte vara några problem.
Av någon konstig anledning så känner man inte alls samma trötthet som ledare än om jag går dit som motionär. Man får så otroligt mycket energi av att se alla andra kämpa. I looove it!





Här kommer dagens kost förresten:

Frukost:
Fil med hemmagjord mysli, en näve cashewnötter.
Mellanmål: Två kokta ägg.
Lunch: Kassler med qinoua, en morot och en näve blandade nötter.
Mellanmål: Keso mellanmålsburk med ananas, papaya, apelsin och cashewnötter.
Middag: Korvstroganoff med råris och broccoli ( inte ätit än)
Kvällsmål: ??


Kommentarer
Postat av: E

Nu sitter jag som på nålar, vad tyckte DU om kesomålet?!

2011-04-05 @ 17:40:57
Postat av: Andrea

Haha ja snacka om att smaken är som baken. jag tyckte den var asgod =) perfekt som mellanmål ju. Så den kommer jag köpa igen.

2011-04-05 @ 19:29:26
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: E

Du måste verkligen vara min mors dotter... haha

2011-04-05 @ 21:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0