Sol är inte alltid positivt

Nej det är ju inte det. Inte om man vill locka många deltagare till sitt pass. Därav dagens lilla deltagardipp. Men vi var nog runt 30 pers som körde så svetten rann, mycket bra kämpat allihopa!

 Självklart förstår jag att fler och fler vill ta till vara på solen och väljer att vara ute istället för att gå in och träna. Men att lägga träningen helt på hyllan över sommaren är ingen bra idé. Nej försök hålla igång året om så blir det aldrig jobbigt att komma tillbaka.

Annars så hatar jag min stegräknare lite idag som har nollställt sig tre gånger. Dock har jag haft hyfsad koll på vad den stått på innan men fan alltså, skiträknare. Ska nog se mig om efter en bra.

Dagens matintag:

Frukost:
Blåbärsdavos (blåbärsyoghurtgröt), en skiva linfröknäcke med ost och skinka.
Mellanmål: Kesella med tärnad ananas och hallon
Lunch: Bacon och ägg, en morot
Mellanmål: En sked ekologiskt jordnötssmör
Middag: Spagetti och köttfärsås med kidneybönor, rivna morötter
Kvällsmål: En kiwi


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag blev lite nyfiken på davos, ska definitivt testa i helgen! =)



Jag hoppas jag kommer glänsa på galan, annars sliter jag i onödan haha

2011-04-20 @ 08:50:04
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0