TT som i Tuff Tisdag

Den här dagen har varit tuff. Är rätt stum i benen efter gårdagens träning känner jag. Och ute på jobbrundan idag var det extra tungt att springa upp för alla trappor, jag fick släpa mig upp för varje steg med andan i halsen. Med det var det extra tufft att ställa sig i mitten ikväll och leda. Men det gick, och det gick såklart hur bra som helst tack vare att jag blir så otroligt peppad av alla mina glada motionärer. Efter en minut var mina tankar på trötta ben som bortblåsta och jag kunde köra på fullt ut.
Nu har jag tränat tre dagar i rad så imorgon blir det Vila med stort V.
Det är ju viktigt att låta kroppen få återhämta sig också. Så den har chans att bygga upp kroppen och göra den starkare. Så vila är på sin plats imorgon.


Härlig känsla efter kvällens pass


Kommentarer
Postat av: jocke

Akta...ta inte i så de kommer i brallan...

2011-04-12 @ 20:15:25
Postat av: Andrea

Haha nej jag klarade mig ;)

2011-04-12 @ 20:24:18
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hurtbullen det är vad du är =) så duktig så!

2011-04-12 @ 21:39:21
Postat av: Andrea

haha ;) du är grym du med vännen!

2011-04-13 @ 06:07:00
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Katja

Kan inte vara nyttigt att köra på så hårt ..

2011-04-13 @ 07:19:17
Postat av: Andrea

Katja: Så länge man lyssnar på kroppen och känner efter så funkar det. Och hårt beror ju på vad man jämför med. Endel tycker kanske det är piece a cake att träna varje dag medans andra inte gör det. Men man måste lyssna på kroppen, det är viktigt!

2011-04-13 @ 18:06:09
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0