Afro och falukorv i ugn.

Det fick bli starten på denna vecka när det gäller träning och mat. Höstterminen på Friskis startar idag och jag tänkte att ett härligt svettigt afropass vore på sin plats. Mycket riktigt var det lika kul och svettigt som jag mindes. Perfekt för att få igång mina stela ben från gårdagens löpning . Försöka få de att bli lite mjuka och rörliga. Sen att få gå lös totalt och strunta i hur man ser ut är också nyttigt för mig som annars gillar att det ska se snyggt ut.
I afron kan man verkligen gå lös och bara försöka hitta känslan och rytmen, riktigt härligt!

Middagen bestod av falukorv i ugn med ajvar relish, senap och mozzarella. Till det blev det en god och krämig coleslaw. Mycket gott.



Nu blir det chill i soffan med Jocke och Bella.

Kommentarer
Postat av: Elina

Det ser väldigt gott ut. hur gör du din coleslaw??



Kram

2011-08-22 @ 21:41:51
Postat av: Andrea

Jag gjorde min på strimlad vitkål, senap och majonäs som finns i en kokbok som jag använder just nu. Självklart kan man strimla ner lite morötter och även ha i lite turkisk yoghurt eller creme fraiche för lite mer friskhet.

2011-08-23 @ 16:55:20
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0