Grattis mamma!

God morgon tisdag!
Ny dag, nya tag. Sitter med frukostskålen i högsta hugg, idag bestående av fil och blåbär. Ett ägg på det sen så är jag redo att ta mig an dagen.
Blir träning ikväll också vilket ska bli kul. Eller jag ska provköra mitt kommande pass så vi får se hur det går.

Och idag fyller min fina mamma år också, Grattis bästa mamma! Synd att jag inte kan komma och gratta dig men det får bli nästa gång vi ses.




Här under kommer förresten en bild på gårdagens middag. Ser rätt trist ut men det var gott i alla fall.
Fläskkotlett med sky, lök och kokt potatis.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Spännande med nytt pass, hoppas det kommer gå bra :D

2011-08-09 @ 09:13:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0