Lördagsmys.

Har precis landat i soffan efter att ha suttit och ätit och umgåts med familjen. God mat har det självklart också blivit. Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ha oxfilé eller varmrökt lax så det fick bli lite av båda. Till det en god sallad, coleslaw, gröna bönor och avocado. Hur gott som helst.

Efterrätt blev det också och då i form av äppel och päronpaj med granolatäcke. En klick vispad grädde och den satt där den skulle!
Regnet fortsätter att trilla ner konstant och jag har inte kommit ut på någon löprunda som jag kanske hoppats på men kanske klämmer jag in den imorgon.

Lite bilder på dagens bak och mat:


Mandelmuffins.


GI-fallor.


Min middagstallrik.


Kvällens dessert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0