Lyckad kväll!

Gårdagen var verkligen toppen. Kick-offgänget hade verkligen lyckats med dagen. Vi samlades ute i Vilsta där vi blev indelade i lag och fick senare köra en hel del samarbetsövningar och tävligar. Blandade tävlingsgrenar, allt ifrån tipspromenad där man skulle leta bokstäver som vi skulle kunna få ihop till ett ord till att göra armhävningar och kasta stövel. Kul grej som gör att man får bekanta sig med många funkisar som man kanske aldrig träffat på tidigare. Efter det blev det lite paus med smörgås innan (enligt mig) dagens höjdpunkt. Linedance. Och jag har aldrig dansat linedance och visste väl inte riktigt vad det var och var väl kanske inte jättetaggad just då. Men när vi väl satte igång och började dansa, då var jag såld!
Riktigt bra instruktörer och härlig stämning där det känns som att man dansar alla tillsammans fast man dansar själv. Roliga, enkla steg med kul musik! Mycket lyckat enligt mig.
Efter det blev det dusch och lite omklädning inför kvällen innan jag med sällskap av Sandra cyklade tillbaka till festlokalen. Där blev det välkomstdrink och mat i form av amerikansk buffé och musikunderhållning,ävlingar och dans. Bra stämning och härligt folk. Det är verkligen en fantastisk förening vi har här i Eskilstuna och jag är stolt att få vara en del i Friskis & Svettis Eskilstuna. Tack för en toppenkväll!


Dagen idag bjuder på dop. Inte så mycket mer än det inplanerat. Alldeles lagom tycker jag.


Suddig bild dagen innan festen.


Kommentarer
Postat av: E

Var det några amerikanska sötsaker med i buffén?

2011-08-28 @ 20:41:45
Postat av: Andrea

Nej inga maffiga efterrätter som man kanske trodde när det var just det temat. Kaffe/te och after eight fanns så inga frestelser =)

2011-08-29 @ 06:16:46
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0