Premiärpass!

Yes ikväll smäller det! Nytt pass ska genomföras och förhoppningsvis kommer det ett gäng motionärer som vill svettas med mig. Så just nu är jag lite nervös, lite pirrig och sådär lagom nojig som man kan vara första gången man ska leda nytt pass. Kommer jag komma ihåg allt? kommer jag få blackout?
Jag orkar inte nöta musiken mer utan litar på att jag kommer att fixa det på ett eller annat sätt. Så snart klär jag om till rödvitt och beger mig ner till Friskis.

Bjuder på en bild från gårdagens middag som var en rätt jag kommer göra igen, jättegod kycklinggratäng med mangochutney och annat smarrigt.


Kommentarer
Postat av: E

Men om du tar de nya skorna, kommer de inte skära sig mot den rödvita ledarstassen?!

Är gratängen från boken? Jag har nämligen gått runt och fnulat på vad jag ska kunna göra och ha mangochutney till, jag är ute efter något rustikt/mustigt...

2011-08-25 @ 19:29:28
Postat av: Andrea

Haha nja så noga får man inte vara =)Men jag körde på de gamla för säkerhets skull så får jag försöka jympa in de nya på andra pass. Japp ur boken, dock ingen bild på den. En lunch men kommer inte ihåg vilken sida. Blev lite förvånad att man får använda chutney eftersom det innehåller en del socker men det blir ju iofs inte så mycket på en hel gratäng.

2011-08-26 @ 06:11:13
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0