Slow.

Usch vad seg jag är. Hade planerat in ett löppass idag men energin är verkligen i botten. Så fort jag tänker löpning så får jag bara en jobbig känsla inom mig om att det kommer gå skittungt och inte alls vara roligt.
Här trodde jag att jag skulle kunna ta vara på all den extra tid som jag fick idag eftersom vi blev klara redan vid ett på jobbet idag istället för halv fyra men icke. Gick hem, pratade med Jocke lite och han försökte få ut mig på en löprunda men jag försökte bara hitta på undanflykter och det hela slutade med att jag gick in i sovrummet och tog en powernap på en timme för att sedan vakna ännu tröttare. Blä för dagar utan energi. Vill ju hoppa och studsa omkring med lätthet men tydligen så vill inte hjärnan och kroppen det idag. Jag får nog snällt acceptera att jag ät trött och orkeslös idag och ta nya tag imorgon.

En höstbild får pigga upp denna dag.

Kommentarer
Postat av: E

Oj, har du tagit den? Den var jättevacker!

2011-08-29 @ 18:04:02
Postat av: Andrea

Nej det har jag inte. Ja visst var den!

2011-08-29 @ 19:49:37
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0