Veckans träning v.32

God morgon! Måndag igen och en ny vecka att se fram emot. Jag har varit dålig på att redovisa träningen under semestern men den var ungefär som vanligt fast med lite fler morgonpromenader, ca 3-5 st i veckan. Men här kommer i alla fall förra veckans: 


Måndag: Vila
Tisdag: Jympa
Onsdag: vila
Torsdag: Vila
Fredag: 30 min löpning
Lördag: 50 min morgonpromenad
Söndag: 30 min morgonpromenad


Summa:
Gruppträning: 1

Styrka: 0
Löpning/gång: 3

Det blev en lugn träningsvecka kan man säga. Nu blir mycket fokus på jympan för att hinna klart och sätta allt inför nya passet så då blir den andra träningen lidande. Men förhoppningsvis så blir det mer varierat närmaste tiden när det gäller träning.


Bild från Stadsloppet i Östhammar i våras.

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken härlig bild!

2011-08-16 @ 19:52:48
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0