Vilodag.

Yes idag får kroppen vila efter att ha tränat måndag och tisdag. Så efter maten blir det chill i soffan. Måste dock köra igenom mitt pass i huvudet så att jag känner mig lite säkrare inför morgondagen. Vill ju att det mesta ska sitta så att köra det några gånger i huvudet är kanon. Jag brukar passa på att låta passmusiken rulla i hörlurarna när jag är ute och springer eller går. Då lägger jag allt fokus på musiken och glömmer bort att jag är ute springer eller går. Ett bra sätt att få löpningen eller gången att kännas lättare, det är helt klart.
Har du något tips på vad man kan göra när löpningen känns tung eller om man vill ha något annat att fokusera på just då?


Nu dags att slänga ihop en scampigryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0