Fick oväntat besök.

När jag vaknade igår morse och skulle göra mig redo för en dag på jobbet fick jag tyvärr en otrevlig gäst på besök, illamåendet. Och det vägrade försvinna och ca 30 minuter efter att jag vaknade så var det bara rusa till toan och låta det komma upp. Spydde som en gris och att jobba var ju bara att glömma. Resten av dagen var en ren pina. Låg i sängen exakt hela dagen och kvällen förutom när jag orkade gå till köket för att försöka få i mig något. Aptiten var ju på noll mne Jocke hade varit snäll och köpt med sig blåbärssoppa som jag fick i mig samt ett par mackor. Dock fick det inte vara kvar så länge i magen då det kom upp igen senare på kvällen.
Värk i kroppen och lite feber på det så var det bara ta en ipren och försöka sova.

Och att vakna dagen efter kl halv 9 och känna sig så gott som frisk känns kanon! Jag hoppas att samma känsla får behållas nu och att jag inte blir sjuk igen. Aptiten är tillbaka i alla fall, då vet jag att jag är på banan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0