Fredag igen då

Veckorna rullar på för fulla muggar och nästa lördag är det JULAFTON! Helt sjukt vad tiden går fort. T.o.m lite skrämmande fort ibland. Men julen är mysig så jag klagar inte. Lite snö tills dess vore dock trevligt för att hitta lite stämning men den kan komma den 23:e.

Nu har jag precis slängt i mig mackor och fil som återhämtning efter gymet. Det blev ett pass på 45 minuter med fokus på ben och bröst. tror jag kommer känna av det rätt rejalt med tanke på att jag inte besökt gymet på mer än en vecka. Men det blir skönt med lite träningsvärk, då vet man att det finns lite muskler där under trots allt.

Ikväll har Bella fått önska mat. Hon valde plankstek. Ett mycket bra val. Lite dåligt med grönsaker kan det dock bli när man äter planka men jag får försöka slänga med något mer grönt än tomathalvan.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0