Snabba kast

Ja igår kände jag mig pigg och allert men nu ikväll känner jag mig allt annat än det. Hängig och huvudet känns tungt. Men ett corepass här hemma fick jag till innan jag drog ner till Friskis för att möta Linda som jag skulle ha coachsamtal med idag. Vi gick igenom förra veckans pass som hon filmade. Det kändes faktiskt bättre än vad jag trodde att se sig själv på film, och sen är det kanon och kunna studera sig själv. Då får man en uppfattning för hur man faktiskt ser ut. Väl hemma blev det att slänga ihop middagen.
Kycklingbiffar gjorda på kycklingfärs, en klick creme fraiche, hackade soltorkade tomater, basilika, salt och peppar. Till det en enkel sallad toppad med fetaost och oliver. En halv avocado fick agera tillbehör också. Mycket smarrigt. Nu sitter jag och mumsar på efterrätten. Något som verkligen är säsong nu och så otroligt gott, nämligen APELSIN.
Så söta, saftiga och goda.
Nu blir det lite tv innan jag kramar kudden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0