Veckans träning

V.48

Så här blev förra veckans träning.

Måndag: 60 min afro
Tisdag: vila
Onsdag: 60 min cirkelgym
Torsdag: 60 medelpass
Fredag: 60 rask promenad
Lördag: vila
Söndag: 20 min styrka, 60 min spinning

Summa:
Gruppträning: 4

Styrka: ½
Löpning/gång: 1

En vecka med en hel del träning. Hyfsat bra blandning också så jag ger tummar upp. De 20 minuterna styrka som blev var dessutom väldigt effektiva. 100 st armhävningar, två set triceps och två set benböj hann jag med innan jag var tvungen att smita in på spinningen igår. Jag känner mig pigg och stark i kroppen just nu och har några små mål som jag tänkte skriva ut här på bloggen såsmåningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0