Vilar

Igår vaknade jag av att halsen gjorde riktigt ont. Inge vidare kul alls faktiskt. Så träning har det inte blivit varken igår eller idag. Jag har ingen lust att bli sjuk nu så jag hoppas det släpper snart. Mycket apelsiner har det blivit så jag hoppas att förkylningen lämnar mig nu.
Gårdagen bjöd på fint sällskap då Sara kom över på lite tacos och tjejsnack. Idag sitter jag själv och saknar min Jocke massvis. Han besiktigade min bil idag och den gick igenom utan anmärkningar tack vare att Jocke fixat så mycket på den, det är verkligen guld värt att han kan fixa allt själv när något är knas med bilen.

Nu har jag pratat med kusin min och tänkte fortsätta i samma anda och slå en pling till mor och far.
Min kusin hade bakat grymma saffranslängder så nu blev jag sugen så slänger upp en bild från förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0