Bra start på träningsveckan.

Sådär ja! Idag stod det träning på schemat. Först hade jag tänkt löpning men jag ändrade mig och körde styrka inne på gymmet idag istället och spar löpningen till någon annan dag. Och dagens pass gick faktiskt riktigt bra. Ofta så känner jag att det är svårt att bli riktigt svettig när jag kör styrka så för att lättare komma upp i puls så la jag in hopprep mellan några set så att hjärtat skulle få jobba lite hårdare och det gav bra resultat. Det blev mestadels överkropp men en och annan  benövning slängdes in också. Sen avslutade jag med intervaller då jag joggade en minut och sprang en minut och fortsatte så i tio minuter. Svettig och härlig var jag sen, precis som jag vill ha det. Och lite folk också, så det gäller att njuta för om någon månad börjar väl folk trilla in igen och ska få bort "semesterkilona".

Till middag blev det en kasslergratäng som jag brukar göra rätt ofta. Kassler, tomater, ananasringar, matlagningsgrädde, chilisås och kryddor. Åt det med broccoli och råris. Mätt och belåten.


Nöjd tjej efter dagens träningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0