Middag.

Jag känner mig lite seg idag. Jocke har varit förkyld sen i fredags och jag fasar för att den förkylningen har börjat trampa över till mig. Fast jag varit så noga med att frenetiskt tvätta händerna och hålla mig på avstånd från hans förkylning så känner jag ändå att det är någonting på gång. Men jag hoppas såklart att det försvinner över natten, jag har ingen lust att vara förkyld igen. Det var bara två månader sen sist och jag har ingen lust att behöva vara hemma från jobbet eller för den delen behöva vara förkyld och hängig på semestern.
Nej bort med förkylningstankarna nu!

Till middag blev det regnbåge. Det är verkligen ren lyx att kunna plocka fram fisk som Jocke fiskat och filéat. Den är fantastisk god och jag skulle kunna äta den flera gånger i veckan.

Ikväll fick det bli med blomkålsmos och tomat.


Kommentarer
Postat av: katja

Ååå vad det ser gott ut !!!

2011-07-19 @ 13:06:04
Postat av: Andrea

Ja det är ju det! I all sin enkelhet är den som godast. Endast stekt i riktigt smör och kryddad med salt och vitpeppar. Då är den som bäst =)

2011-07-19 @ 16:44:22
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0