Morrn morrn!

Veckans träning (v.27)

Måndag:
ca 9 km löpning
Tisdag: 70 min powerwalk
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medelpass
Fredag: Vila
Lördag: 50 min morgonpromenad
Söndag: Vila

Summa:
Gruppträning: 1

Styrka: 0
Löpning/promenad: 3

Förra veckan kändes inte så bra träningsmässigt. Eller den började väl okej men lite för dåligt på slutet och ingen styrka på hela veckan vilket inte känns så bra. Nej jag får skärpa mig. Jag känner mig slöare än vanligt och tycker inte att jag har samma energi. Men nu hoppas jag att det vänder och jag taggar till lite mer.

Idag måndag då. Sitter med en skål fil och en näve av blåbären vi plockade igår. Finns en hel del där ute i skogen så det blir fler svängar. En solig dag ser det ut att bli just nu. Hoppas det håller i sig hela dagen. Två veckor till sen ledig i två veckor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0