Mot Vilsta och EFIT.

Snart dags att göra sig redo för träningen. Det blir spännande att se vad EFIT är. Jag har inga förväntningar alls egentligen mer än att jag tror att jag kommer tycka att det är rejärt jobbigt. Jag har laddat med en stor portion köttfärsås och spagetti så nu jäklar ska jag kunna orka köra för kung och fosterland!
Passet är 60 minuter och vi kommer hålla till utomhus, det är ungefär det jag vet.

Just det jag glömde att berätta vad min Jocke överraskade mig med när jag kom hem från jobbet igår. Han hade bakat blåbärspaj. Det smakade som en dröm vill jag lova! Och sen blev det mer fika på kvällskvisten med Sandra i form av en brownie med glass så nu borde jag väl ha energi om något till kvällens pass.


Köttfärsås med kidneybönor och rivna morötter i.


Gårdagens blåbärsdröm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0