Oplanerad lördag.

Vad skönt att ha en hel hel helg utan närmare planer. Jag började med en promenad innan frukosten, grå himmel och 15 grader var det. Inte riktigt vad man vill ha i mitten på juli.
Har hunnit med att plocka mer blåbär och även varit en sväng till rusta för att kika på tapeter till stugan. Fanns dock inga som jag fastnade för så vi letar vidare. Men det blev ett par kuddar och en vedkorg i alla fall.

Ikväll blir det grillat, oavsett om det regnar. Jag kommer trotsa regnet och grilla ändå (hur det nu ska gå?). Vädret ska inte få vinna över mig igen utan nu jäklar ska jag bannemig ha grillat till middag och där med basta!



Här är kuddarna och korgen förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0