Tillbaka i stan.

Då var jag åter i Eskilstuna. Hann med både promenad och gym idag, skönt att få träna efter att ha tagit det lugnt några dagar.
Här hemma var det väldigt ensamt då min Jocke dragit iväg på fiskeresa upp till Kiruna och kommer inte hem förrän på söndag kväll. Så det blir några ensamma dagar utan honom här hemma. Men det ska nog gå.

"Bara" tre veckor kvar tills jag har ledigt två veckor från jobbet. Hoppas vi har lite post också så kanske vi får gå hem tidigt, det vore ju toppelitopptopp.
Nej nu måste jag nog fixa lite här hemma innan det är dags att säga god natt.
Hoppas ni ala haft en trevlig helg.


Lollo och jag laddade!


Fina Madde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0