Efterlängtad vila

Idag är det vila från träning. Det känns som jag hållt igång en del den sista tiden. Ibland glömmer jag bort att jag även har ett jobb som innefattar träning och det tar jag oftast inte hänsyn till när jag lägger upp träningen under veckorna ( trots allt 5 x 3 timmars spring och cykling). Så om jag ska räkna med träningen på jobbet så har jag inte haft en vilodag på tio dagar. Vissa dagar har jag kanske bara varit en rask promenad runt timmen men ändå. Kroppen behöver vila, och definitivt mina ben. Så idag blir det nada träning och endast chill som gäller. 

Jo förresten, jag skrev ju att jag borde införskaffa en träningskjol och nu har jag gjort det, en riktigt snygg också! Stadium har en smart grej. Man kan beställa från deras hemsida och få kläderna skickade fraktfritt till butiken och prova där och sen om man inte skulle vilja ha det eller om det inte passar, så skickar de tillbaka allt utan kostnad, smidigt eller hur? Så jag klickade hem en kjol för ett par dagar sedan och idag hade den kommit så när jag och Tuss gick hem från jobbet så kilade vi in där. Och den satt kanon så den fick följa med hem. Tycker det är kanonsmidigt att kunna få prova sakerna där och sen så fixar de med retur om man inte vill ha det man beställt. Då slipper man allt det där krångliga, helt gratis och smidigt för mig som bor centralt.


Ni får ursäkta men jag såg det nu i efterhand, jag har hål i ena strumpan. Hett!







Skymtar jag lite muskler där? kanske finns det några få ändå. Det jag ville visa var att det är boxer insytt i kjolen så man slipper visa hela härligheten när man tränar. Smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0