Gruppträning i mitt hjärta.

Jag kunde inte börja helgen bättre. Sprang ner på Annelis Styrka/medelpass efter jobbet. Och fy tusan vad kul det var!
 Svetten sprutade och energin flödade. Hon är så jävla peppande och jag märker hur jag ständigt ler fast jag egentligen skulle vilja lägga mig ner och dö av utmattning. Men hon får en att kämpa, att ge det där lilla extra. Hon är den som bara kör, utan krussiduller. DET är helt i min smak. Sen att hon är ett riktigt styrkepaket med gör inte saken sämre.
 Så efter passet var jag som i himlen, svävade på moln av alla endorfiner och är fortfarande kvar där uppe tror jag. Att jag var i stort sätt genomblöt och helt slut i kroppen gjorde det hela ännu bättre. Så skönt!

 Det är något speciellt med gruppträning över huvudtaget. Man får en speciell känsla av musiken och alla andra som också kämpar sig igenom låt efter låt. Man blir som ett team. Att se alla andra ge gärnet sporrar en själv att inte lägga av och att fortsätta kämpa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0