Hemma från kalas.

Hemma igen efter en tripp till Köping för att fira Max som fyller två imorgon. Vi hade köpt en snygg spindelmannendräkt till honom. Han blev så söt i den! Synd att jag glömde kameran hemma, annars hade ni fått se hur fin han var. Och Marina och Andreas hade gjort en jättegod tårta, mums!

Väl hemma igen kände jag mig aningen mätt så en powerwalk fick det bli för att minska mättnaden lite. Och det var skönt att få skaka av sig lite och få lite frisk luft.
Så nu är en vecka till snart slut och en ny på ingång. Veckorna rullar på och jag har fyra veckor kvar till semester. Det ska bli skönt, dock hoppas jag att det blir rätt lugnt på jobbet också de kommande veckorna.

Nej nu ska jag chilla i soffan innan det är dags att krypa till kojs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0