Mat i magen

Då var jag hemma från svettigt pass med glada motionärer. Kul att de uppskattar det jag gör. Hoppas att de hänger kvar nästa termin trots annan (sämre) tid.
Maten idag blev regnbåge. Ser nog inte så inbjudande ut men smakade desto bättre. Till fisken blev det morot, broccoli, keso och kall örtsås. När det gäller kosten nu så blir det mycket protein och fett men också kolhydrater. Kolhydraterna blir mestadels i form av grönsaker och frukt men även vissa mål med fullkornsbulgur, quinoa, råris och potatis. Helgerna är dock inte lika stukturerade utan då äter jag lite mer fritt och unnar mig det jag är sugen på, i lagom dos. 



Idag äter jag inte med ögat!

Den godaste saken stog Linnea för idag. Hon var förbi jobbet med de här godingarna och jag kunde inte hålla mig från att smaka. Och jag säger bara, Fy tusan va gott! Godaste jag ätit på länge. Tack snälla Linnea för det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul att du gilla! Jag fundera över om du skulle ta en eller avstå. Bra att du smaka en :)

2011-06-08 @ 09:09:36
URL: http://lovelylinnea.blogg.se/
Postat av: katja

Mmmm allt du gör ser så GOTT och fräscht ut ..

2011-06-08 @ 16:10:22
Postat av: Andrea

Tack Katja, du lagar finfin mat du med =)



Ja Linnea de där små söta sakerna gick inte att säga nej till och inte ångrar jag mig heller.

2011-06-08 @ 17:39:42
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0