Mot frissan

Dags att bege sig till Louise. Fortfarande inte ett dugg klokare vad gäller färg eller frisyr men det blir som det blir. Och jag brukar bli nöjd så jag ska nog inte oroa mig.

Fick en asbra start på den här dagen. En gammal klasskommpis från Åsa kommer förbi imorgon och hälsar på. Himla trevligt, jag har inte träffat henne på över ett år vilket är skandal! Men nu blir det ändring på det. Synd att inte Jill kunde följa med också men vi får ses en annan gång. Det ska bli kul och höra hur Johanna har det nu och hur det går för henne med jobb och familj och allt.

Nej hörni. . Frisören var det.


Kommentarer
Postat av: Annie

SV: Ja jag tycker det med, kroppen måste ju protestera mycket under tiden. Hade jag levt på så lite mat & så mycket träning hade jag varit konstant illamående & snurrig JU :S

2011-06-22 @ 18:07:52
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0