Nationaldagen

Morning everybody!
Jag och karln min har varit ute på en morgonpromenad. 45 minuter ute i solskenet blev det. Vad händer idag då? nationaldag och allt. Jag skulle gärna ta mig till något mysigt ställe med lite picknick och en solstol.
Till frulle blev det naturell yoghurt med mysli och ett kokt ägg. Mätt och nöjd för några timmar.

Nu ska jag ut i solen. Trevlig nationaldag på er alla!

Just det, häromdagen kom Jocke hem från jobbet med detta:



60 ägg som han fick av någon snäll bonde när han var där och lossade foder åt dem. Alltid uppskattat här hemma!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig nationaldag!

2011-06-06 @ 13:09:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0