Som ny.

Åh va skönt det var att duscha. Efter att ha svettats typ hela dagen så kändes kroppen alldeles klibbig och kladdig. Så att få duscha var som att komma till himlen, så jäkla skönt! Körde med scrub också så jag skulle bli ren på djupet =) Insmord sitter jag nu nöjd på balkongen och njuter av maten.
Lite dåligt med matbilder den här veckan. Det blir ju mycket liknande rätter så det känns dumt att lägga upp om det inte är lite nytt än det ni redan sett. Men nu i sommarvärmen vill jag slå ett slag för salladen. När det är så här varmt ute så är man ju inte jättesugen på varm mat. Sallad är då perfekt att äta, och prova gärna att ha i frukt och bär i din sallad. Det är verkligen jättegott. Melon, jordgubbar, hallon, blåbär, nektariner, ja det funkar nog med det mesta. Det blir en jättegod brytning till allt det andra.






Passet idag då.
Jorå, det fanns några som ville in och jympa med mig trots värmen. Mellan 20-30 st skulle jag tippa på. Det får jag vara nöjd med en dag som denna. Vi svettades och kämpade oss igenom låt efter låt. Och vi gjorde det bra, riktigt bra. En fantastisk känsla infinner sig efteråt.

Nej nu ska jag slå en pling hem till min mor och far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0