ZZZzzzZZZZZz

Fy vad seg jag är och har varit under typ hela dagen. Antar att jag är sockerbakis från igår. Tänk vilken drog socker är egentligen. Jag hade jordens huvudvärk igår kväll och var jättetrött. Och jag är ganska säker på att det berodde på att jag ätit alldeles för mycket både mat och socker än vad kroppen är van vid. Noll enegri har jag idag och känner mig bara seg. 

Tänk om jag kunde avstå från socker lika lätt som jag kan avstå från alkohol. Då vore det en baggis. Mindre dos nästa gång så slipper jag må skit sen.



Kommentarer
Postat av: E

Ja, nästa gång får vi nog satsa på morotsstavar och dipp, typ! ;)

2011-06-20 @ 13:23:51
Postat av: Andrea

Ja något åt det hållet får det nog bli. =)

2011-06-20 @ 16:04:53
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0