1 Maj

Första dagen på den här månaden startades med en skön morgonpromenad på 35 minuter. Solen lyste och det var rätt kall luft ute, skönt för lungorna och få lite frisk luft.
Nu har jag precis ätit en god frukost bestående av en smoothie med naturell yoghurt, kesella och jordgubbar toppat med rostad kokos. Till det en skiva lchfbröd med smör,ost,skinka och gurka. Det satt som en smäck!

Lite senare tänkte jag faktiskt ta mig ner till friskis och slita tag i vikterna. Det är verkligen välbehövligt nu känner jag. Men det blir nog inga monstervikter utan går nog ut ganska försiktigt, tror det kommer kännas imorgon ändå.

Annars är dagen rätt så oplanerad och vi får se vad dagen har att bjuda på. Ingen demonstration för min del i alla fall!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0