Blä

Skit också. Förkylningen som jag kände av redan i fredags kväll har bara blivit värre, så nu ligger jag deckad i sängen med ont i halsen och snorig näsa. Blä, usch och fy vad jag hatar det här.
Jag vill inte vara förkyld, och definitivt inte få feber. Så idag blir det att ligga lågt, riktigt lågt. Det är nog säkrast om jag vill ha någon chans att gå till jobbet imorgon.

Sen känns det extra jobbigt att ligga inne när vädret är soligt och fint. Nej du dumma förkylning, försvinn omedelbums!

Annars har jag varit sjukt sötsugen den här helgen. Jag har nog kunnat klämt i mig både det ena och det andra om jag inte hade varit så bestämmd gällande mitt mål, alltså att vara utan socker hela maj. Nu när det inte är så många dagar kvar så är det bara att hålla i, jag kan äta allt det där sen om jag vill. Satt och kika runt på massor av bakbloggar och det gjorde väl inte sötsuget mindre om jag säger så =) Grädde och bär har varit räddningen, det är faktiskt riktigt gott det med.
Hoppas sötsuget minskar inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0