Chillonsdag

Hej hallå! Kom hem från jobbet för en stund sedan. Nu börjar vädret arta sig och förhoppningsvis blir det bara bättre och bättre nu framöver. Jag sa det till Hanna här om dagen när vi gick till jobbet, det är så fantastiskt ute just nu, allt som blommar och alla dofter.
Helt underbart! Det gäller att ta vara på det också och passa på att vara ute mycket.

Som sagt, vila på schemat idag. Känner mig inte lika trött i benen som jag brukar göra och det beror troligtvis på att jag skippade crosstrainingen i måndags. Men vila blir det ändå för det behöver vi alla.

Nej nu blir det att ställa sig i köket och laga mat. Köttfärs är framtaget, tror det blir en klassisk köttfärsås som jag pimpar med lite kidneybönor tror jag. Blir lite matigare då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0