Dagens mat

Här kommer en liten note om vad jag ätit under dagen:

Frukost: Två kokta ägg med mycket smör, en skiva linfröknäcke med ost och gurka.
Mellanmål: Kesella med bär och mandlar
Lunch: Omelett med kassler,tomat och en klick majonäs på.
Middag: Köttfärssås med kokta grönsaker och fetaost.
Kvällsmål: ?

Att äta så pass mycket fett som jag gör just nu gör att jag håller mig mätt väldigt länge och mellanmål är inte alltid nödvändigt. Anledningen till att jag inte åt någonting mellan lunch och middag idag var för att jag åt lunch så pass sent på jobbet (14.30) så det blev middag som blev nästa mål (18.00). Får se om jag gör mig något kvällsmål, är inte så hungrig dock.



Middagen

Kommentarer
Postat av: Empolie

Herregud, "mycket" fett? :p

Idag har jag ätit vitt bröd sammanlagt 6 gånger.

Våfflor med grädde. Chips.

Och jag är inte klar än.

2011-05-05 @ 20:48:16
Postat av: Nadja

Man håller sig mätt extremt länge på sån mat! :)



Tack för att du röstar gumman, jag blir så glad!!

2011-05-05 @ 21:39:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Andrea

Haha Emelie.Du måste ju äta för två nu så det är lugnt. Men något mera matigt kanske vore en bra idé också, vilket jag tror att du äter också. Men vissa dagar är man kanske bara sugen på vissa saker =)

2011-05-06 @ 06:01:41
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0