En sväng på stan.

God morgon gott folk. Själv vaknade jag straxt efter kl sex, som så många gånger förr.
Igår efter träningen började jag känna av halsen och kände mig även lite konstig i kroppen. Precis som det känns när en förkylning är på väg. Och i morse var jag inte bättre, halsen känns när jag sväljer och näsan börjar bli täppt, hur gör jag för att stoppa det här nu då?
Jag har verkligen inte tid och lust att bli förkyld och sjuk nu. Nej jag ska försöka vända det här nu. Mycket vatten och c-vitamin får jag boosta mig med.
Ska göra mig klar för att gå ner på stan en sväng, och även besöka en och annan loppis. Jag hoppas naturligtvis på fynd.



Och Grattis till pappa som fyller 55 år idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0