God morgon solstrålar!

Äntligen börjar jag se ljuset, inte bara genom att solen lyser in genom fönsterrutorna. När jag vaknade i morse så var förkylningen mycket bättre och ingen känsla av att kroppen är sådär orkeslös. Så idag ska jag nog ut på en liten promenad för att få lite frisk luft eftersom jag inte varit ut på x antal dagar. Ingen powerwalk det kan jag lova =)
Sen blir det jobb imorgon, skönt!

Nu har jag precis ätit frukost, smaken är inte riktigt på plats än. Jag känner lite med inte som vanligt.
Naturell yoghurt med bär och valnötter, linfröknäcke med ost och ett kokt ägg. Redo att ta mig ann dagen på bästa sätt.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Så gott de ser ut! Som typ allt du lägger upp ;)



Tack för dina lyckoönskningar, dom fungera hihi



kram

2011-05-26 @ 09:28:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0