Helghelghelg

Yes nu är helgen äntligen här. Efter en jäkligt skön dag på jobbet med lite post och hemgång en timme tidigare än schemat, det är nice!
Nu sitter jag här i soffan och chillar, blir ingen träning idag för att jag vill vara pigg imorgon när jag ska springa stadsloppet. Så vila får det bli, även om jag gärna hade velat träna för att det är ett så skönt avslut på veckan. Att få köra slut på sig, då känner man sig så nöjd på något sätt. Men jag tror min kropp är mer nöjd imorgonbitti om jag vilar idag.

Jocke ville grilla ikväll så det lutar nog mot det. Han får fixa det där, jag gör tillbehören. Blir nog rotade rotsaker till han och Bella och kokta grönsaker till mig och sen bea till såklart. Inget slår en god bea ;)

Det blir nog en tidig uppgång imorgon då vi bör åka typ 9 för att vara framme i tid. Men det blir nog bra, hoppas det är bra väder också. Det ska bli så kul att springa, har egentligen ingen aning om hur bra jag ligger till konditionsmässigt. Mer än att jag vet att den inte är helt kass. Den är ju rätt bra men HUR bra är frågan =) Jag ska försöka att inte bli besviken om jag får en tid som i mitt huvud inte är så bra, utan mest njuta av att det är jäkligt kul helt enkelt.

Dagens andra mellis:

Hallon, vispad grädde och naturell yoghurt. Mättande och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0