Inget medelpass med Andrea

Nej just nu skulle jag stått i mitten och svettats tillsammans med de andra deltagarna men som alla vet, sjuk- obligatorisk vila. Så snälla Maria kunde hoppa in istället för mig och jag lovar att de kommer bli minst lika svettiga som på mitt. Maria kör i vanliga fall puls/medel vilket innebär mer kondition än vanlig medel så jag kan gott luta mig tillbaka i soffan och lita på att maria kör slut på dem =)
Fast självklart känns det tråkigt att inte få leda, men så är det!

Har just klämt i mig pankisar med grädde och hallon. Tyckte mig känna ett uns av smak, men inte var det mycket. Pannkakorna gjorde jag utan mjöl eftersom jag inte äter det just nu och sen hade jag i ett par extra äggvitor för att de var över sen helgen. Att de är fullproppade med protein är ju alldeles kalasbra då protein behövs för att mina musker ska växa eller i alla fall bibehållas =)

Nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta titta på Saltkråkan, efter det blir det nog Pippi eller Alla vi barn i bullerbyn. Kör lite Astrid-tema här i sjukstugan. Och alla ni som tränar, kör lite extra hårt för mig idag.



Kommentarer
Postat av: E

Åh, Alla vi barn i Bullerbyn... Myspys! =)

2011-05-24 @ 20:41:41
Postat av: Sofia

Tråkigt att du är sjuk, men blev lite avundsjuk när du ska kolla på astrid-filmer, inte varje dag man gör de :)

2011-05-25 @ 08:51:30
URL: http://tiabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0