Iskall

Usch vad kallt det är ute, känns som minusgrader!
Bellas uppvisning var bra om det inte hade varit så j**la kallt. Kunde liksom inte ignorera kylan. Men duktiga dansare var det. Några gånger fick jag verkligen sug efter att bara tokspringa upp på scenen och dansa loss, men jag hejdade mig =)

Nu har jag middag i magen och jocke ropar att jag ska sluta blogga. Dags att krypa till kojs och få några timmars sömn. 05.30 ringer klockan.


Bella står i raden längst fram, som nr 2 från vänster. Rosa tights och orange linne. Bra kämpat Bella! 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ja jäklar du vad kallt det var.. bara du inte blir förkyld nu lagom till stadsloppet...

Ursh.. vill ligga kvar i sängen med dej nu... men iväg till jobbet.. puss

2011-05-05 @ 02:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0