Kvällis

Timmarna rullar iväg och kvällen är här. Gick ju som sagt och la mig vid fyrasnåret och två timmar senare ringde telefonen så då var det nog dags att vakna till liv.
Fick en fin pratstund med pappa min som håller på för fullt och fixar i sommarstugan så den ska bli klar med all renovering nu till sommaren. Det är mycket som ska fixas och just vid sånna tillfällen önskar jag att jag bodde närmare så jag kunde åka ut och hjälpa till. Men om några veckor åker jag dit och förhoppningsvis får lite gjort. Fina pappa, han är världens bästa pappa. Han fyller förresten år om en vecka. Vad köper man till någon som fyller 55? Sist jag fråga sa ha att han ville ha en plats på ett seniorboende, haha.

Middagen fick bli något snabbt och enkelt då energin är lika med noll. Pasta carbonara, pastan bytte jag ut mot zuccinipasta. Zuccinipasta kallar jag zuccini som man skalar med potatisskalare till remsor som sedan kokas i lättsaltat vatten någon minut. 
Kvällen fortsätter i schlagerns tecken tror jag, heja Eric!!





Bästa pappa.



God Carbonara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0